OS...

Idag var imorgon igår. Måste jag vara vaken för att jag ska sova eller måste jag sova för att jag ska vara vaken… I förrgår natt eller om det var imorgon drömde jag att jag spelade hockey i OS. Det är så det blir när man inte vet om man är vaken eller sover eller att man drömmer att man sover, när man inte vet om det man tittar på i TV är det som sker nu eller ska ske i morgon eller om man ser på reprisen av det som ännu inte har varit eller om Norge ligger i Sverige eller Sverige ligger i Norge eller om Kunskapskanalen sänder i radion… Eller om det är eftermiddag eller natt eller morgon och hur mycket klockan nyss var i Vancouver så man kan räkna ut hur mycket den är här så att prisutdelningen ska kunna genomföras eller om det regnar eller snöar eller snöar regn eller inte. Eller om man ska sova på dagen för att inte vara vaken på natten så det blir som det blir. Om det är viktigare att delta än att inte vinna. Ska man ställa fram klockan eller dra tillbaka den eller ta av sig den? Kan det vara så att det jag sett ännu inte har hänt eller var det reprisen av reprisen av förhandssnacket? Är jag själv med eller har jag varit det? Ser jag på TV det jag redan har sett eller sedan ska se på datorn….


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0